Concert 9 juni 2018

In het voorjaar van 2018 verlaten we onze vaste concertstek in de Wilhelminakerk voor een project rond het thema "Vluchten in muziek". Nu het "wij tegen zij"-denken groeit, ligt het voor het Ad Hoc Orkest voor de hand om muziek als verbindende factor in te zetten. Met een mix van Oosterse en Westerse muziek hopen we op een positieve manier aandacht te schenken aan onderwerpen rondom vluchtelingen, de multiculturele samenleving, integratie, verbinding en vrede. Muziek is immers bij uitstek geschikt om bruggen te slaan! Op de lessenaar staan onder andere de symfonie Alla Turca van Friedrich Witt en Kol Nidrei van Max Bruch. We werken samen met de Syrische en Irakese musici Mahmud Moufleh, Abir Moufleh en Nabeel Neaimi. Het openbare concert staat gepland op zaterdag 9 juni 2018.


Repertoire
Johannes Brahms (1833-1897) - Tragische Ouverture (1880)
Friedricht Witt(1770-1836) - Symfonie no.6 in a mineur "Alla Turca" (1809)
Max Bruch (1838-1920) - Kol Nidrei (1880), solist Nabeel Neaimi, cello
Johannes Strauss (1825-1899) - Perzische Mars (1856)
"Lama Bada", zang Abir Moufleh, luit Mahmud Moufleh
"Over the Palmtrees", Hans Gunter Momer (orkestratie). Solist Mahmud Moufleh, viool

Dirigent Mark Snitselaar

Openbaar concert zaterdag 9 juni 2018
Aanvang 20.00 uur, kassa open 19.30 uur
Locatie: Theater Vleuterweide
Burchtpoort 5, 3452 MD, Vleuten

Toegang: €12 / €8 (kinderen t/m 12 jaar en Vrienden van het Ad Hoc Orkest), inclusief een welkomst- en pauzedrankje.

Wilt u zeker zijn van uw plaats bij ons concert? Reserveer dan kaarten via reserveren@adhocorkest.nl.
 
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •